B&G Hekwerk introduceert posterscroller

Pedia nacht kikker

Duidelijk communiceren met stakeholders op je bedrijfsterrein kan een uitdaging zijn. B&G hekwerk ontwikkelde een nieuwe, in het oog springende oplossing: de Pedia. Deze posterscroller is special ontworpen voor toepassing op hekwerken. Met de Pedia deel je informatie op maat, met bezoekers, werknemers, klanten, leveranciers en/of voorbijgangers.

Met de Pedia ontwikkelde B&G Hekwerk als eerste in de branche een posterscroller voor hekwerken. Het communicatiemiddel is 1800×1150 mm groot en kan tot 10 posters tonen van 1600×1000 mm. Ook bij de Pedia combineert de specialist in terreinbeveiliging uit Best degelijkheid met design. De scroller is uitgevoerd in robuust aluminium en gehard glas en is voorzien van een geruisloze elektromotor. Hij is leverbaar in alle RAL-kleuren en past daardoor bij elke hekwerklijn. Dankzij de led verlichting is de Pedia dag en nacht inzetbaar.

Nieuwe dimensie

“Met de Pedia geven we echt een nieuwe dimensie aan hekwerk”, zegt Marijke Jansen, manager Marketing & Communicatie van B&G hekwerk. “De omheining kan nu ook een rol spelen in de communicatie richting stakeholders.” Volgens Jansen kun je veel verschillende boodschappen communiceren: “Van reclame tot veiligheidsregels en van openingstijden tot algemene mededelingen.” Ook is het volgens haar mogelijk om op de actualiteit in te spelen. Jansen: “Een belangrijke klant kun je met een Pedia aan de poort al welkom heten.”

Goede investering

Volgens Jansen is de Pedia een investering die zich ruimschoots zal terugbetalen. “Een verbeterde communicatie kan bijvoorbeeld zorgen voor meer efficiëncy”, zegt ze. “Een poster die bezoekers en personeel wijst op de veiligheidsregels kan ongevallen helpen voorkomen. Daarnaast kan de Pedia een middel zijn om personeel te motiveren en activeren.”

“Bedrijven met hekwerk op een zichtlocatie kunnen de Pedia gebruiken om zichzelf extra in de kijker te zetten”, gaat Jansen verder. “Je kunt er je bedrijfslocatie echt een eigen identiteit mee geven. Natuurlijk kunnen ze de advertentieruimte die de Pedia biedt ook verkopen en zo extra inkomsten generen.”

Eyecatcher

Dat de Pedia een echte eyecatcher is, bleek volgens Jansen op de Perimeter Protection beurs in Nürnberg. “Veel voorbijgangers hielden duidelijk de pas in om de posters te bekijken die we op de Pedia toonden”, vertelt Jansen. “Die sprongen zo in het oog dat bijna niemand in de gaten had dat ze naar weer een nieuwe innovatie van B&G stonden te kijken.” Ze lacht: “We moesten het er echt bij vertellen.”

Redactie | 16-04-14 | 18:00 | Link

Deze bijdrage is opgenomen in demetaal.nl bedrijvengids Sterke Staaltjes. Lees daarin meer over B&G.




Plaats een reactie